Kväll



Ja nu har en till dag gått, när jag vaknade imorse tänkte jag ja idag blir det en dag med ren kur! Gick bra tills jag skulle träffa dem som jag studerar med. Jag tog mig en muffin, inte hela världen egentligen men jag hade ju bestämt mig imorse! Men nu när klockan är 19.41 så har jag under dagen ätit en muffin och en shake och inget mer... Har även under dagen promenerat under  1 h 10 min så jag antar att muffinsen gjorde så mycket? Börjar känna mig lite hungrig nu faktiskt så nu ska jag göra mig en shake! Heja mig.






Kommentarer
Postat av: Robustella

Är det verkligen så bra att gå på så låg kaloridiet? Blir du inte trött mentalt? Missförstå m ig inte, jag är helt för diet och deffande i perioder, men då med nyttigt och mycket mat för att kroppen inte ska brytas ner. Aldrig under 1500 kcl , då den basala energiförbrukningen (d.v.s. så mycket kalorier du behöver för att andas,leva etc. även om du satt helt stilla en hel dag) brukar ligga nånstans där.

2012-03-15 @ 08:26:11
URL: http://robustella.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0