Drygt



Haha det verka som om det är tuffare för mig dag 5-6 istället för de allra första dagarna.. Idag har det också varit lite segt, iaf nu på kvällkvisten. Men det kanske är att det är Fredag också, helg är lika med allt gott man kan tänka sig för mig. Har alltid varit så och det tar emot att sitta och inte äta nått alls! Tråkigt om inte annat, har märkt nu dessa dagar att jag äter när jag har tråkigt. Nu i veckan så har jag inte varit hunrig utan mer att jag vill äta för att jag inte har något att göra. Det kanske är bra för mig att förstå det, att jag äter av tristess! Det kan ju göra så att jag försöker ändra på det beteendet när jag vet om det.

Alltså veckans lärdom:
Jag behöver inte äta hela tiden! Känn efter om du verkligen är hungrig eller om det är så att du har tråkigt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0