I´m Back!



Ja nu var det nog en vecka sedan jag skrev sist. Har under en vecka ätit vanlig mat och har idag börja med slanka igen. Tror det passar mig köra en vecka sen äta en vecka, har gått upp till 68.2 alltså mindre än ett kilo. Det känns helt okej! Om jag klarar den här veckan så kommer jag om jag nu går ner lika mycket som förut komma ner till 65 kg! Skulle kännas underbart.. Jag har märkt att dag 7-8 är absolut jobbigast för mig, så tänkte att när det känns så jobbigt ska jag börja ta en bar istället för shake. Ofta går det bra på förmiddagen och det är på eftermiddag/kväll som det blir jobbigt de dagarna så då tänkte jag att en bar kanske kan göra det enklare? Ja jag får se hur denna vecka kommer gå! Förhoppningsvis bra!








Kommentarer
Postat av: Ella

Kul att du kikade på min blogg,Jag har kört i 5 veckor varav 3 ren kur och 2 kombinerad kur med ett mål mat/dag och gått ner 10kg. Jag kör på tills jag är nöjd men vikten, har inget datum satt men jag vill vara smal till sommaren iaf. Men jag kör dock inte ren kur så länge utan fasar succesivt ut påsarna med mat under tidens gång. Man fortsätter gå ner i vikt iaf. om man håller sig till bra mat :) Lycka till med din kur.

2012-02-28 @ 08:36:46
URL: http://camebrigebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0