Jiha!




Kom från en stund hem från gymmet! Körde 1h 30 min kondition! Körde 30 min på crosstrainer, 30 min på löpbandet och 30 min på cykeln. Har alltså hittills av dagen varit aktiv i 2h och 45 min, och dagen är inte slut än! Lär ju bli någon mer promenad med hunden! Bra gjort tycker jag, och ni som undrar så har jag inte bara levt på påsar om ni trodde de. Räknar points idag, ska nog köra på de framöver då jag vill vara aktiv och träna mycket och det kan inte jag om jag bara går på påsar. Vill inte känna mig begränsad i vardagen, förr när jag körde viktväktarna så kunde jag gå ner 2 kg på en vecka och det är ju bra det också? Men visst kommer det att slinka ner en påse slanka lite nu och då, har räknat ut att det blir ca 2.8 points per påse. Känner mig superpeppad! ska absolut bli mer tid på gymmet framöver har ju inge bättre för mig ändå så ;)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0