Stockholm



Idag blir det nog bara promenader, inget gym idag. Imorgon tar jag nattbussen till Stockholm, där ska jag vara över helgen! Ska bli så kul att komma iväg och göra nått för en gångs skull!

Tror jag ska köra en period med Slanka från och med måndag eller söndag! Tycker ju att den veckan jag körde gick så bra! De första dagarna är ju som sagt rätt jobbiga men sen går det jätte bra! Det negativa är ju att man är så kissnödig jämt! Men jag ska försöka tagga till nu och köra seriöst!




Kommentarer
Postat av: Elins viktblogg

hihi jaaa man springer och kissar hela tiden i början :) nu kissar jag inte alls lika ofta... kroppen vönjer sig! Men visst, kissar mer än vanligt fortfarande nu i vecka 2. haha

2012-02-08 @ 15:10:30
URL: http://hejaelin.webblogg.se/
Postat av: Elin

Inte alls en dum fråga! :) Ja, det var sjukt jobbigt när jag var på föreläsningar förra veckan och blev kissenödig hela tiden. Man fick springa ut så fort det blev rast. Då kunde jag även passa på att fylla på vattenflaskan. :)

2012-02-08 @ 15:43:30
URL: http://hejaelin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0