Träna





Det blev en promenad som sagt och den blev 1 h lång! Har nyss kommit hem från gymmet också, där jag fick ihop 1h 45min på klockan. Idag började jag med cykeln och körde 30 min, sen löpband 30 min och sist crosstrainer 30 min. Eftersom jag väntade på skjuts så tog jag en till kvart på löpbandet! Klockan är nu kvart i två och jag har redan tränat 2h 45 min! Bra tycker jag! Äter rätt lätt just nu, mest fil och flingor äter även massa grönsaker och bra saker! Känner mig pigg och glad och jag mår bra! Så jag hoppas att detta kan bli en rutin för mig framöver!
















Kommentarer
Postat av: josefin

Vad roligt med någon som går igenom samma viktresa som jag! Jag har oxå varit uppe vid 70 och lite till och är påväg ner nu.. Härligt att bli lite inspirerad känner jag :)

2012-02-08 @ 12:06:36
URL: http://hurtigsoffpotatis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0