Tummen upp!?



Det är dag två och det går ändå bra! Vet inte om det är för att jag är så inställd på att jag ska klara detta eller om det kommer bli skit jobbigt imorgon? Hoppas på det förstnämnda! Men jag får bara tacka och ta emot om det går bra så här i början!! Som jag nämnt så är det ju de fösta dagarna som är värst! När jag läser andra som hållt på tre veckor och skriver att det är superlätt så blir jag glad men ändå lite tveksam att det ska vara jättelätt! Skulle bli så besviken om jag känner att det aldrig blir lättare? Så ni som hållt på en längre tid är det verkligen så lätt?

 

 

Så är det tummen upp eller ner om man överlever första dagarna?

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Elins viktblogg - VLCD/LCD

Första veckan brukar vara hemsk... Innan sötsuget försvinner.. Men sen är det FAKTISKT lätt! :P Hihi

2012-02-13 @ 16:54:31
URL: http://hejaelin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0