Vägning!



Har kört slanka en vecka i streck för en vecka sen, fick lov att börja äta mat i Söndags då mina påsar tog slut har idag börjat på påsar igen och hade tänkt att köra detta nu, hur länge vet jag inte än.


Ställde mig på vågen imorse och vägde då 69.5 kg


Har då gått upp 0.7 kg på en vecka med mat. Inte dåligt tycker jag då mat binder vätska så trodde jag skulle ha hunnit gå upp mer på denna vecka men det är bra för nu är jag laddad för att köra påsar ett tag till. Känns skönt att man denna gång börjar på 60 sidan istället för 70 sidan även om de är nära 70!










Kommentarer
Postat av: Elins viktblogg

Hej!

Åh vad trevligt och vad härligt att det går bra för dig! :) Heja Heja!



Ja, jag blev positivt överraskad av Slanka choklad. Den är nästan lika god som Modifast choklad och Allévo choklad (som man blandar med mjölk).



Imorgon ska jag testa mintchokladen!



Ha det fint!

2012-02-04 @ 17:35:33
URL: http://hejaelin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0