Kom igen


ÅÅ jag vet inte varför det ska vara så tungt att köra igång igen... Det går alltid bra på förmiddagen, men sen mot kvällen är de bara drygt... Nu sitter jag här och tänker, ja men de är ju lördag då får man äta onyttigt! NEJ det får man inte bara för att det är lördag, blir arg på mig själv.. Än har jag inte ätit något, har fått i mig 2 shakes och druckit en del vatten, har även gått 75 min idag. Så än är det inte kört, men jag ska bara övertala mig själv att jag måste klara det här.. Jag vill nu komma ner till 65 kg och därifrån köra viktväktarna ner till 60 kg, i dagsläget så väger jag 67.9 kg alltså är de 2.9 kg som jag behöver gå ner. Det skulle jag kunna klara på en vecka om jag bara biter ihop!!!!







Kommentarer
Postat av: Estelle

Var har du tagit vägen?

2012-03-05 @ 08:21:04
URL: http://doitestelle.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0