Nyttigt!?

Var uppe i vår fjällsstuga i helgen, och jag skulle ju vara nyttig??! Tror ni att det blev så? NÄ jag åt allt jag kom över. Skit också, men gott var det ;) Igår visade vågen 68.4kg, körde med slanka igår och idag visade vågen 67.4 kg. Så jag är iaf nere på den vikten som jag var innan helgen så ingen större skada skedd! Ska försöka köra på med Slanka idag, vill så gärna komma på siffran 66 då jag tycker att jag legat väldigt länge på samma siffra nu ett tag. Ska försöka dricka mycket vatten idag och bara kämpa mig igenom den. Har iaf varit ute på en 70 min lång promenad nyss! Bra start!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Det går bra för mig också, har verkligen gett mig fan på att fixa det denna gången, så nu ger jag icke :)

Härligt med minus på vågen trots onyttigheterna i helgen, kämpa på :)

2012-03-13 @ 12:27:29
URL: http://viktfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0